kandahar kandahar
282
BLOG

Niespelniona obietnica premiera

kandahar kandahar Rozmaitości Obserwuj notkę 8

 

Nie pierwszy to raz administracja spuszcza moja notke do piwnicy, ale jakos nie czuje się nobilitowany tym faktem.
Wczoraj napisałem notke pod tytulem:
„Znowu bezkarne kłamstwo Tuska”
 
Po pobycie w poczekalni („ostatnie notki”), mimo odzewu, spadla. Na moja reklamacje dowiedzialem się, ze administracja ma prawo do subiektywnych ocen. To się nazywa cenzura.
Zgadzam się, ale:
1.      Warto, żeby czytelnicy o tym wiedzieli
2.      W poprzednim takim przypadku przepraszano mnie i sugerowano, ze to był tylko blad
Tak wiec zmienilem tytul i zobaczymy, czy notka przezyje. Czasy komuny nie sa mi obce, wiec teraz czuje się coraz bardziej swojsko…
 
znowu bezkarne klamstwo Tuska
16 września, premier Tusk zapowiedział dziennikarzom, że spotka się po powrocie z Brukseli z gen. Janickim, aby wyjasnic sprawe obecnosci oficerow BORu w Smolensku.
 
Dzis mamy wywiad w Rzepie z Janickim:
a w nim stwierdza on m.in.:
"U premiera jeszcze nie byłem. Jeśli jednak sobie tego zażyczy, jestem do dyspozycji. "
Czyli, ze premier przez miesiac sobie tego nie zazyczyl. Pewnie sobie zapomnial. Moze bilobil przyslac? Do takich numerow pilkarza juz sie przyzwyczailem. Moge tylko bezskutecznie napietnowac dziennikarzy, ze nie przygniota Tuska do muru.
A do wyznawcow teorii spiskowej o naciskach:
czemu premier nie znajduje czasu na taka prosta i publicznie zapowiedziana rozmowe?
 
kandahar
O mnie kandahar

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości