kandahar kandahar
2373
BLOG

Przygnebiajacy raport dr. Augustynowicza

kandahar kandahar Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Mam nadzieje, ze nie powtarzam tematu. Moglem przegapic go w salonie tydzien temu.

Otoz, czytam sobie ten raport zaniedban dr. Tadeusza Augustynowicza

http://www.bibula.com/?p=26934

i mimo wszystko jestem zaskoczony. No moze nie zaskoczony, ale przygnebiony. Takich wykazow zaniedban i poszlak jest tak wiele, ze trudno mi zrozumiec, kto myslacy moze sie dopytywac o wypadek, bledy pilotazu etc.

 

Co do szczegolow to dziwi mnie:

1. stwierdzenie Augustynowicza, ze magazynki BORowcow wrocily do Pl (!)

"...a amunicja funkcjonariuszy w samolocie nie wybuchła – w komplecie wróciła do Mińska Mazowieckiego..."

2. stwierdzenie, ze jeden z autorow filmu 124 nie zyje.

"... inny z nich nie żyje..."

Czy to jest wiadomosc internetowa o niejakim Mendereju? Czy tez  pan Augustynowicz wie wiecej?

oraz

3. ze nasza prokuratura nie ma kopii zapisu naszego polskiego rejestratora szybkiego dostepu.

"....tak jak polska czarna skrzynka typu QAR – zostało przekazane do Moskwy, by zamknąć je w “eksterytorialnym sejfie” generał Anodinej, nie zapewniając sobie nawet kopii – tak jak w przypadku skrzynek CVR i FDR..."

 

Polecam do przeczytania.

kandahar
O mnie kandahar

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości